Bokat

Nu har vi bokat vår australienresa. Bara betalningen kvar men mitt visa-kort dog igår så måste vänta tills jag får det nya med det. Herregud säger jag bara, inte annat än att man är lite nervös. Får se hur länge vi blir borta då. Vi har visum i ett helt år men ja, vi kanske tröttnar efter en vecka, vem vet. Så den andra mars så drar vi, tjooho. =)

Annars då? Nja, händer ju inte så mycket. Jobbar, gosar med Alicia. Typ. Var faktiskt iväg och spelade bowling idag på förmiddan, riktit roligt. Men det känns i tummen kan man säga =P haha. fast jag har ju lite talang kvar även fast det är närmare två år sedan jag spelade på riktigt med egna klot och allt. nästan 160 i snitt ¨på fyra serier, bra om jag får säga det själv.

Nej nu ska jag sova. Har setat i två timmar och sökt en massa jobb så jag kan göra nåt jag trivs med och verkligen vill göra. Fast ja, skulle therese på birka ringa och säga att det finns jobb där skulle jag nog släppa allt, saknar allt där som fan. tur att jani låter mig jobba i incheckningen rätt mycket iaf, så jag får vara i byggnaden rätt mycket  ändå =)

god natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback