Examenskalas

Sådärja. Nu var det klart. Fick klartecken för typ två veckor sedan att jag är kalr för examen så nu har jag haft lite tårtkalas och fått present, eller presenter kanske man ska säga. Fick en massa tallrikar. Så nu har jag 12 tallrikar, 12 assietter och 12 djupa tallrikar. Nu är det bara kaffekopparna som fattas för att det bli en fullständig, men jag gillar mina koppar som jag har nu så jag tror att jag skiter i dom! =P det blev så fint i skåpet nu och dom som jag hade innan var så klumpiga. Fast vi kom på att de tallrikarna är mer som uppläggningsfat så nu har jag några sådana iaf =P

Jonas, Helena och Alicia var också med ikväll så det blev hennes första utflykt. Och tänk vad roligt, att få komma till faster Terese. Hon satt hos mig i säkert en halvtimme och bara njöt. =)

Nu är det dags att sova för imorgon blir det en lång dag. Först jobb 10-18 och sen lite kalas ;) haha


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vet du vad?! Jag bokade just en stuga åt någon som bor på samma gata som dig! :D hihi

Postat av: Terese

hahah, va coolt. världen är allt bra liten som vi brukar säga ;) haha

2009-10-13 @ 13:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback