kylslaget

Satan, va kallt det är. Jag som aldrig fryser. Nu sitter jag och huttrar och har gjort det enda sen jag gick av tåget från jobbet.

den här dagen föresten, helt fantastisk. Stog i spärren idag, såg lagom mycket fram emot det, rätt trist att mest bara stå där och se snygg ut liksom. Men då uppenbarade han sig. Världens most handsome man. Han spelade hockey med Enköping för kanske 8 år sen och jag har inte sett honom sen han slutade spela men man glömmer itne ett sånt ansikte. Jag fick verkligen fjärilar i magen, speciellt efter att jag stog och pratade med honom lite. Han har ju säkert ingen aning om vem jag är för det var ju ett tag sen som sagt och jag kanske har förändrats mer. Jag var ju bara en liten snorunge liksom. Men ja, det var himla roligt iaf. Trevlig är han också. =) haha.

Imorrn blire fira bror som fyller 27, GLATTIS, och sen lite jobb för att avsluta med softisch kväll. lovely. Sen på söndag ska vi hämta Eves nya kissemiss, Mira. En liten skölpadsfärgad skönhet på 12 veckor som får äran att bli en del av den breithelska klanen.

Sovatajm. Måste upp tidigt för att hinna gosa mycket med Alicia imorrn! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback