Sydney!

Nu finns det ingen återvändo, biljetten är i min hand! satan va skönt det känns! Så den andra mars klockan 15.05 så börjar den långa resan till down under. Kommer att mellanlanda i london och hongkong. Känns ju lite surreal bara att landa i hongkong men shit. Det är nu det börjar sjunka in hur stort det här är. Hela situationen är bara så häftig.

Nu blir det jobb hela veckan ut. Så jäkla roligt! Ska sitta i butiken hela helgen också och jag älskar det. Önskar bara att dom kunde ta sig i kragen och anställa mig på riktigt. Fast den här månaden har det ju blivit jääkligt mycket jobb på terminalen så det har nästan varit heltid. har varit där nästan varje dag iaf :P

Sådär Maria, är du nöjd nu? ;) haha

Sängen nästa!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad kuuul! Lova att du skickar vykort sen ;)

Förresten, inte råkar du veta om du råkar vara på jobb i terminalen 20/11? Jag ska troligtvis dit med jobbet och kika då nämligen :) Skulle vara skitkul om du var där då!

Postat av: Terese

ÅÅÅ ska du? som vanligt vet jag ju inte om jag ska vara ombord men annars är jag nog där, eller så får jag se till att vara där helt enkelt ;) gud va roligt!!! =)

2009-10-30 @ 11:25:06
Postat av: Maria

Duktig tjej som uppdaterar!! :)

2009-10-31 @ 19:56:27
URL: http://mecb.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaa, det får du absolut se till att du är! ;) Jag funderade lite på att åka hem med Paradise sen istället för Eckerö också, så om du inte har något annat för dig kanske du vill haka på? ;)

2009-11-03 @ 08:53:48
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback