dinner and a movie

Nu är det söndag igen, det går för fort.

Har varit långpass idag. Först blev det telefontjänstgöring på förmiddagen och sen incheckning på eftermiddagen. Känner mig lite slut i huvudet nu. Efter jobbet blev det middag och bio med mia och sirpa. Det var som vanligt hur trevligt som helst. Vi hade pratat lite om att se den där Prinsessa som nyss hade premiär men när vi väl kom till bion så bytte vi, det blev the ugly truth istället. Bra byte! Det var väldigt länge sen jag skrattade så hjärtligt åt en film, fast vissa grejer var ju bara så **pinsamma**- hahaha, mia hade några småflickor bredvid sig som tyckte allt var pinsamt och de fällde en hel del roliga kommentarer.

Grannarna har fest. Det dom spelar på stereon är leende guldbruna ögon och poison(remixen som var poppis för ett par år sedan). Sen när tjejerna går ut på balkongen och röker så sjunger de Girls just wanna have fun. Jag har tröttnat efter de tjugo minuter jag har varit hemma, måste inte dom tröttna?

Nej nu är det dags att sova. ska jobba imorgon också, men då endast på eftermiddagen så det är ju lugnt! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Mia, Tess o Sirpa. Vilket gäng! Bra skit. I like.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback