min värmlandspärla

Idag när jag har varit och jobbat i incheckningen så inser jag hur mycket jag saknar det. ojoj, birka har satt djupa spår. När den sen efter jobbet blev lite fika med Adamo och värmlandsgodingen så blev det ju inte bättre. puh, jobbigt det här. fast ja, jag ska jobba 4 dagar till den här veckan så det är nice! =) Sen ska jag ombord nästa vecka! =)

nej nu ska jag återgå till svenska hollywoodfruar. vilka problem alltså. jag hatar verkligen också när mina parfymflaskor står i oordning. :S hahaha


Kommentarer
Postat av: Maria

Going!! Tack för en myyycket trevlig eftermiddag/kväll! Saknar dig sketamycket alltså! Precis kontaktat Sirpa (tihihi!) för att kolla om hon kan avvara en kväll för att umgås med oss en skvätt. Pöss på'rej

Postat av: Hanna

Haha, alltså seriöst, svenska hollywoodfruar kan vara det mest horribla någonsin... framförallt hon där anka. GÅS! Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta :P

2009-09-14 @ 22:07:41
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Terese

Mia, lördag kommer bli grymt! =)



hanna: hahhaa, ja där har vi ännu en gås. dom börjar staplas på hög nästan. Fast hon anna gås måste nog vara urmodern! haha. Nej tårarna ville ut där en stund alltså. =P

2009-09-15 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback