my bad

Jag tar tillbaka alla de gånger som jag sagt att jag har varit så trött att jag kommer att dö. Efter den här veckan vet jag hur det ör att vara trött =P haha. just nu sitter jag och huttrar och fryser ich måste försöka sova igen. Det gick inte så sbra förra gången =P.

Ja det har varit en väldigt slitig vecka, men samtidigt väldigt rolig. kommer definitivt att göra det igen, vilket jag tvekade över i fredags när hela kroppen värkte och jag trodde att jag skulle falla sönder. Har träffat en massa trevliga människor det allra bästa ör att nu är jag lite ledig. Fast imorgon kommer nog min energinivå vara i botten.

Är dock uppbokad imorgon så det blir ingen rast ingen ro. Eller jag ska inte göra nåt speciellt avacerat men änåd. Jag ska till västerås med mamma och först ta hälla-svängen men IKEA och lite sånt skoj och sen ska vi på seans. Det ska bli så himla roligt. mamma ringde och hörde med han mediet i veckan om han hade någon tid och ja, det hade han ju.

Ne nu måste jag nog dra mig mot sängen.

chip....chibong. haha

Kommentarer
Postat av: Hanna

I know, när man kommer hem efter en hel vecka ombord är man helt död, första dagen efter lever man som i en bubbla, man orkar inte göra nånting och vet knappt vad man heter, andra dagen är man bara trött, men man lever lite i alla fall, och sen blir det bättre för varje dag :) låter som du trivdes i alla fall, kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback