Smiling

Kom just på en liten rolig sak. När vi åkte på en massa kryssningar när vi var yngre så var den en speciell bartender som vi kollade en hel del extra på. eller dom var två fast jag ansåg att den mörkhåriga var snyggare medan madde ansåg att den ljusa var snyggare. vi kollade iaf en jävla massa, och nu jobbar jag med dom =P haha. tänk vilka vändningar livet tar =P

har varit en väldigt händelserik dag. Orkar verkligen inte berätta om det såhär, men jag är psykiskt utpumpad kan man säga. Underbart!

Blev även lite shopping då jag var i behov av lite nytt. Även en väldigt trevlig överraskningn i provrummet kan man säga. Så det är därför alla byxor har setat illa sista tiden? haha. Det har förstärkt leendet på mina läppar idag kan man säga. =)

Nej nu ska jag laga mat kanske.

bye

Kommentarer
Postat av: Angelica

ååååå Teres! puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback