utflykter i parti och minut

Känns som att jag aldrig är hemma. och när jag väl är det så har jag ingen ro att liksom bara sätta mig och ta det lugnt en sekund. rör mest omkring å grejar, fast nu ska jag faktiskt försöka sätta mig i soffan och glo på en film.

Idag har jag varit med mamma i uppsala. egentligen skulle vi bara till sammariterhemmet för hon skulle dit och klämma pattarna lite men sen kom vi fram till att det vore kanske roligt att åka till Ikea också. Så det har blviit lite shopping. Nya kuddar,vilket var desperat, och sen lite småplock som vanligt. Vi åkte även förbi plantagen och köpte lite nya krukor till mina blommor så jag har planterat om dom så nu kan de växa ännumer! =) Köpte även ett litet bord på Ikea som jag har ställt min gamla borlängeblomma som varit hos mamma och växt till sig så nu har jag en lite djungel i vardagsrummet också =) loovely!

Nu ska jag ringa min kära bror och se om dom är hemma så jag kan gå och hälsa på dom lite. Det är bara 4 veckor kvar till beräknad ankomst av min brorson/dotter! Helena är en liten tjockis och snart kommer hon att kunna gå normalt igen =P haha.

Påtal om barn så har jag umgåtts rätt mycket med Lindaskrinda och världens sötaste kasper. alltså, hade han varit 25 år äldre hade jag gift mig med honom direkt! =P

charmknutten själv!

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback