Välkommen Alicia!

Fredagen den 25e september 2009, klockan 06.13. ett historiskt ögonblick i de anderssonska och högbergska klanerna. Då kom lilla Alicia till världen. Hon var 47 centimeter lång och vägde 2410 gram.



Kom hem från jobb i eftermiddags och den lilla familjen fick också komma hem från BB idag så jag har varit där och hälsat på lite. Alltså visst, nyfödda är små, men hon är hur liten som helst. Jonas och Helena har köpt en massa barnkläder i den minsta storleken, men dom är för stora. Och jag älskar transakockmössan, tokhet ju ;) Har även tagit lite bilder nu när hon inte är lika röd och så också, men orkar inte lägga över dom på datorn nu! Den här bilden är den från sjukhuset som dom la ut på webbisarna och alltså från i fredags. Imorgon blir det en liten sväng till västerås med mamma för att kolla in lite leksaker =)

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken liten plutt!



Grattis till mosterrollen :D

Postat av: Hanna

Hihi, vad kul! Hur känns det att vara faster??

2009-09-27 @ 22:30:51
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Terese

ja det är hur roligt som helst. är helt kär i henne redan, fast jag inte ens känner henne =P fast ja, jag åldrades sådär en 30 år direkt, satan va gammalt det låter, faster =P

2009-09-30 @ 23:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback