The adventure begins

Nu har jag lämnat Phillip Island och San Remo för att bege mig upp till Queensland och Daydream Island. Det ska ju bli sjukt kul att göra nåt nytt och nu ska jag till det enda stället som jag verkligen vill se här i Oz, barriärrevet. Men så fort det är förändringar så blir jag så osäker. De flesta människor är ju på det viset så jag är ju inte ensam, men det är ju väldigt svårt, speciellt när jag åker själv. Kristin blir kvar i San Remo i ett par veckor till för att spara pegnar och sen åker hon till Byron Bay på surfcamp och sen upp och möter mig i Cairns. Jag har ju datorn också så det kommer att bli dyra telefonräkningar nu ett tag när vi inte kan kommunicera via facebook =P

Helgen spenderades med världens bästa Symone i Geelong och great ocean road. Sjukt rolig helg med en massa party och rliga människor. Great ocean road var heeeelt underbart. så vackert att jag fick tårar i ögonen emellanåt. Bilder kommer upp på facebook snart, troligtvis ikväll när jag kommer till hotellet.

Måste ge lite appritiation til Symone också. En av de bästa människor jag någonsin träffat. Redan första gången jag träffade henne på jobbet så var hon så bra, en hjälpande hand åt två förvirrade svenskar som kände sig en aning bortkomna. Men hon tog oss under sina vingar och har blivit en fantastisk vän. Hon är 43 år gammal, har två barn, Adam 16 och Jayden 14, hunden Mac och Husband Greg. Tillsammans med belgarna så har vi haft oförglämliga pubkvällar, dagar på stranden och nu också en raodtrip. Fasikens, kom just på att jag inte tog nåt kort på hennes ultra coola bil. En lila Jeep som är skitsöt. =) Skapligt roligt när vi åkte i helgen och bildansade och fulade oss inför en massa snyggingar i bilarna bredvid. Jag hoppas att jag någon gång i framtiden kan komma tillbaka till San Remo och träffa henne, eller det bästa av allt vore att ta hela familjen Armstrong till Sverige och visa dom hur vi har det. Gud vad jag kommer att sakna henne, mother hen. Tack och lov så finns ju facebook ;)

Nu ska jag försöka lugna ner mig lite och se till att jag är lite förberedd när jag kommer in till Melbourne så jag kan ta mig till flygplatsen och hotellet utan större problem. är en aning nervös kan man säga!

hörs senare

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback