alldeles för sent

egentligen så borde jag sova för flera timmar sen men det skiter jag i. tåget mot jobbet går om ungefär 6 timmar. dvs jag har 5½ timme effektiv sovtid + 40 min på tåget att sova. och som jag lovade chefen, jag ska vara bakfull på jobbet imorgon. sen ska jag eventuellt på gayfest med honom och hans karl imorrn efter jobbet. om jag orkar då såklart. om jag knner mig själv så kommer jag sitta där och ha skit kul imorrn, men man vet ju aldrig. jag kanske åker hem och sover istället. beror alldeles på hur snälla folk är imorgon. det är ju dock lördag och då krånglar alla jääääävligt mycket så vi får se. ¨

ja men annars då? JO TACK. synd att klaga. har 24 dagar kvar till avresa räknade jag just ut och det känns jävligt bra! träffade öven AVV linda salonen igår som ska hjälpa oss att komma igång därnere eftersom hon har bra kontakter. really nice. om en månad är jag i SYDNEY! Just i detta nu är det 22 grader med lite regn där så det ska bli skapligt nice! =) istället för all snö! haha

nej dag att gosa med tussegrisen! jag sälskar att vara hmma med min lilla bäbis så vi kan gosas. med brist på alicia så blir det katt istället! sen blir det väl krillkrull istället då =P

föresten, alla som vill, den 27e februari, Birka Paradise. då blir det avskedskryss. =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Meh! Varför 27 februari?! Då är ju jag i Florida ju! (om exakt två veckor ligger jag och sover skönt där första natten, hehe)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback