girlsnight, med en touch av killar

det blev inte ríktigt som vi hade trott. vi skulle ha en tjejmiddag, men det kom lite pojkar också. zandra som vi var hos, hade inte lyckats få ut sin kille och sen kom några killkompisar till honom, men vi hade trevligt ändå.  vi paddor från birka satt och diggade till dj helena som skötte sitt jobb ypperligt. blev ju en rätt tidig kväll eftersom jag nu sitter på tåget hem. en snabbvisit till hässelby såhär opå kvällen har ju ingen dött av! haha.

imorgon ska ajg vara med världens bästa aliciagris hela dagen. jag längtar! fast först och främst ska jag sova tills jag vaknar. det har jag längtat efter lääänge.

nu ska jag slösurfa i ungeäfr 35 minuter till, om nu inte tåget blir försenat, vilket inte vore helt omöjligt. men jag håller tummarna! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback