Nu är det nära

nästa tidag, då jäklar. är så sjukt nervös men samtidigt så känns det så naturligt och rätt. hoppas att det känns som det sistnämnda när vi väl kommer ner så jag stannaar länge. i värsta fall kommer jag hem efter en månad och saknar alla för mycket. men neee, det hoppas vi inte på! det ska bli så sjukt kul!!!!!!!

kvällen spenderades hóss hellman. vääädligt trevligt förutom den där lilla incidenten med vinet. fine jag kanske överreagerar, men när vi alla är vuxna och känner varandra ska man inte sno varandras vin, oavsett om man sitter bland alla andra eller inte. sjukt drygt!! speciellt eftersom jag fått reda på vem det var, det trodde jag inte riktigt. men men.

nej nu ska jag lägga ifrån mig datorn och sen kanske sova eller gå på efterfest. det får vi se. skönt att bo grannar med bästa vännerna! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du får det jättekul och att resan går bra! Måste säga det nu ifall jag glömmer bort det sen :) Och det är fritt fram att skicka en massa vykort! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback