Varför gör jag såhär mot mig själv?

Ännu en sista dag på Birka. vad blir det, sjunde gången jag slutar? Himla sorgligt iaf. för förut har man alltid kunna åkt dit och träffat alla precis när man vill också men det är ju lite svårt nu. Och världens fulaste och bästa Badanka har gjort allt för att få mig att gråta hela dagen, vilket inte är svårt alls. Men när han mailade ut ett litet mail till hela Stockholmskontoret, absolut inget speciellt men det var så gulligt av honom, då kom störtfloden. Såg tillochmed ut som att han blev lite våt i ögat. Min lilla sötgris.

Men imorrn ska vi tackas av på riktigt. Så nu ska jag sova efter en väldigt omtumlande dag med troligtvis världens bästa kollegor och badanka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback