i'm a brat

Hoppsan hejsan. Jag skulle ju hem och fortsätta packa igår, men det blev lite ändrade planer kan man säga. Krisitn ringde och frågade om ajg ville med ut och käka innan jag åkte hem från jobbet. Fine, alltid kul att komma ut. och kände att jag ville fira min SKAPLIGA lön som jag får imorrn=inte längre fattig. Så jag mötte upp Krull, Tott, Sanna och Petter och vi gick till harry b james. Himla trevligt! Sen gick vi till vasastan och tottes place och började kalasa. totte gick iväg och spelade in lite radio, vi andra satt hemma och lyssnade när han hälsade till oss. det blev lekar, dans och nostalgi innan vi drog iväg till hells kitchen och svängde våra lurviga (tack gode gud för att vi stog på listan och slapp betala!). eller de andra dansade, jag stog mest och snackade och kollade på alla brats. haha, det var jätte kul!

Sen är ajg väldans fascinerad över att folk stog och köade för att komma in när vi börjad egå hemåt vid kvart i 4. sinnessjukt! Men ja, man gör väl så där tydligen.

Sen blev det till att sova på några soffkuddar på golvet eftersom både sängen och soffan var upptagen. Men jag tror fasiken jag sov bäst av alla 5 :P slapp trängas med någon annan.

sen idag blev det lunch med alla innan sanna coh petter tog tåger back to enköping och ajg åkte till jobbet och slappade. Blev inte så mycket jobb, allt flöt på så bra så jag behövde inte göra många handtag idag. Var mest irriterad över den dispyt som pågår mellan en gäst och en i personalen. Att dom bara orkar!

Men nu ska jag sova så ajg orkar upp imorrn. Jobbajobbajobba. Känns som att jag aldrig är ledig.

föresten, blev utbjuden på dejt av en 60årig snusgubbe(=tobakshandlare, oftast av utländsk härkomst, som åker med för att köpa snus som han sedan säljer i sin affär.) han tyckte det skulle vara roligt att ses utanför terminalen nångång, nobbade honom väldigt diplomatiskt och höll inombords på att dö av skratt. =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahahaha! Teleees! Jag vill att du ska gå på dejt med en snusgubbe! De är ju sååå söta (fast jag är galet allergisk mot dem, börjar nysa så fort de kommer in i terminalen) :P

Postat av: Terese

Haha, ja då skulle du bli stolt va ;)

2010-01-25 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback