Klump i magen

Det är inge roligt att flytta från lägenheten. Jag vill inte alls. Har börjat packa idag och nej, det känns inte okej nånstans. men ja, svårt att ta med den till sydney. och när jag väl börjar tänka på resan så känns det ju bättre men inte just nu.

har haft en skön ledig helg iaf. Igår var jag med hela familjen inklusive bror, svägerska och Aliciagris hos mor och far. Sen blev det utgång i västerås på kvällen. Blev ju lite mysko men det var roligt ändå. Sällskapet var ju optimalt liksom. Och idag har ajg och krull varit till hällla och kollat efter reselakarn men hittar fan inga. nån som vet var man kan köpa det?

Avslutar med världens sötaste grisunge! =)





Kommentarer
Postat av: Cääm

Jag förstår dig fullt ut gällande flytt. Jag är en tönt och får tårar i ögonen när jag tänker på att jag ska flytta ifrån lägenheten.

Postat av: Hanna

Naaaw vad söööt!! :D Hon är ju så liten :)

2010-01-18 @ 10:03:47
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Terese

Ja alltså, det är sjukt. fast det jobbigaste är typ att veta att nån annan ska bo här. puh, måste komme över den där separationsångesten.



jaaa, hon är så liten och söt den lilla grisen. Världens bästa! =)

2010-01-18 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback