shithouse

haha, sen jag flyttae hem till mina päron i torsdags (på min 22årsdag!!) så hr det börjat bubbla i avloppen när man spolar och sånt. mamma ringde rangsells i fredags så dom skulle komma, men de gjorde dom inte. och idag blev det liksom stopp. Inge mysigt alls. Men just i detta nu så har vi en pojke här som spolar rent rören. Det var väldigt nära att det inte skulle kunan fixas för det var ungefär 1 meter av hans aslånga slang kvar att stoppa ner innan et släppte. shit, nervöst. Vi har ju liksom inte kunnat gå på toa och spola på hela dagen. usch. Men nu så verkar han ha fått ordning på det så att vi kan vara som vanligt! Har aldrig haft stopp här så det är lite läskigt. Speciellt eftersom vi ska ha födelsedagskalas här i eftermiddag och det kommer en massa folk.

Nej nu ska jag äntligen kissa och sen ska vi åka till bolaget och sen införskaffa en tårta till kalaset! om jag har tur får jag en massa lotter och kanske en australiensiskdollar som jag kan drömma mig bort med! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback