vargavinter

Orkar itne med kylan längre. Det allra jobbigaste är att jag spenderar ungefär 1 timme om dagen med att vänta på försenade tåg och dylikt och då blir man rätt utsatt för kylan. en sak att välja att gå ut i kylan eller att man ska ta sig från punkt a till b men att bli tvungen att stå där och förfrysa både det ena och det andra pga att Bajs (=Sj AB baklänges, hihi) inte kan se till att tågen är i tid, iinge bra! Att ajg även vaknade imorrse med vad som verkar som en dyngförkylning gör inte saken bättre.

upptäckte på jobbet idag att jag ska jobba 10 dagar i sträck. har redan 5 avklarade men var helt säker på att jag skulle vara ledig på tisdag. Efter en närmare titt på schemat visar att så var inte fallet. Kanske ska fråga chifen imorrn om det verkligen är rätt. hmm.

Ska försöka flytta ut ur lägenheten i månadsskiftet har ajg kommit fram till. Skapligt nice att spara den hyran till aussieland. Detta skapar dock lite ångest eftersom ajg då måste bo hos mor och far och jag får inte vara i min älskade lilla lägenhet. Trivs så äckligt bra här. Och Tessan ska hyra lägenheten också och det är bra. Hon ska börja plugga i höst så det är dock bara till augusti men då kanske jag har kommit hem redan. Det vet man ju aldrig. fast satsar ju på att vara där lite längre. och gör att förtydliga angelica, den andra mars ska jag till australien och jobba och ha mig lite. donno how long i'll be gone men har visum i ett år. =)

Nu måste jag sova, ska ju troligtvis jobba hela veckan och behöver skönhetssömnen mer än jag tidigare trott =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback