Waxning

Igår kväll hade vi en riktig myskväll. Nikki kom hem igår, jag och kristin firade att vi nu har två dagar ledig (bara 1 ochg en halv kvar) och vi satt här och drack alkoläsk och cider och kollade på Austin powers. Då kom waxning upp som topic. Så istället få ör att åka till Wonthaggi, som det var tänkt, så gick jag till apoteket och köpte en burk med wax. Så de senaste timmarna har jag och krullan setat ute på baksidan med varsin cider och waxat benen. Det var ganska roligt. Spciellt på kristin, hon är lite hårigare än vad jag är. Så nu är vi redo för en pubkväll ikväll. Vi ska möta upp Symone som vi jobbar med på puben, ska bli riktig nice. Har hunnit varit ner på stranden med Lola också. =)

Nu är det nog dags att börja göra sig iordning för kvällens bravader. och duscha av sig waxet och bara ta det lugnt en stund!

Känner mig lite små less på allt här nu en stund. Men det blir nog bättre. Vet inte riktigt vad jag vill göra eller var jag vill ta vägen efter San Remo. Jag har ju ett jobb uppe på Daydream Island som väntar på mig. Men nu har jag börjat fundera på om jag verkligen vill bosätta mig på nåt sånt remote ställe igen. Vore ju så jäkla nice att bo en stad där man faktiskt har allt runt knuten. Kanske vore bättre att åka till Brisbane, skaffa sig ett jobb där och sen bara åka på semester till Cairns och barriärrevet?! Jaja, vi får se hur det slutar.

Hoppas ni alla har det bra! =)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback