Kalabalik i Sverige?

haha, jag fick just ett par sprillans nya solglajjer av Allas var van journalisten Rachel som har hangt har hela sasongen. Hon ar sjukt rolig och valdans trevlig. Sen att hon typ har gatt och sagt till hela byn hur bra jag ar gor ju inte saken varre direkt! haha. Nu pa morgonen har vi betat av samtalsamnen som valet hemma och att det faktiskt genom ett demokratiskt val har kommit in ett rasisitiskt parti i riksdagen, martini och hans suspekta kokainsmuglingar och alkoholism. Och nu gick hon ner pa byn for att kopa lite lunch, jag hade ocksa fatt om jag hade velat men vill inte snylta. Men da kom hon fram med ett par glasogon, riktigt snygga och hon ville inte ha dom sa jag fick dem. och da kollade jag upp lite snabbt vad det var for marke och vad de kan kosta att kopa. Mellan 170-220 dollar. alltsadet ar typ 1500kr, schyrre!

Och pa tal om valet. jag rostade pa alliansen, tycker dom har skott sig bra de senaste 4 aren och det blev ju bra nuda. Vad galler SD sa har jag val inget emot dom, men dom kanske fick lite for manga mandat i riksdagen an vad de borde ha fatt. Det gor mig absolut inget att dom kommer in, men de far inte fa for stor del. och nu staller det ju till en del problem med vilka som ska styra och sant, men ja. det ar ju svenska folket som har rostat och nog for att det inte ar ultimat, sa tycker jag anda inte att den smutskastningen mot alla som har rostat pa dom som pagar pa facebook och liknande ar lite fel. De som rostade pa dom hade sakert en bra anledning.

back to work

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback