Moving on

Forst hander inget pa 4 manader, sen hander allt pa en dag.

Under hela September har min chef sagt att ja du kommer att fa tider eventuellt hela oktober ut, men iaf till mitten av oktober. Igar sa han att jag inte kommer att fa nagra timmar nasta vecka. hmm, bestam dig Sindar. Men i det stora hela ar det nog bra, for nu gor det att jag maste ta arslet ur vagnen och bestamma vad som ska handa nu. Och vi hade val i till 90% bestamt att vi skulle aka till Brisbane efter det har. Men et blev snabbt andrat da jag fick ett mail igar eftermiddag med ett jobberbjudande pa Phillips Island. Typ 2 timmar soder om Melbourne. Tjoohoo. Ringde till manniskan idag och lyckades ocksa fixa in Kristin dar. Sa pa mandag bar det av mot Sydney i 4 natter eller nat sant. En jakla massa shopping och reunioin med room 101, Helen och Terlie. Helt underbart att fa traffa dom igen speciellt eftersom Helen ska tillbaka till England om tva veckor och Terlie flyttar till Melbourne i samma veva.

Sen ska aven Sara, den svenska tjejen som vi har traffat har i Thredbo ocksa aka till Sydney i ett par dagar sa hon ska folja med pa quizzen och det. =) och jaaadrans vad vi ska shoppa. Funderar pa att slanga hela garderoben innan vi aker och borja om pa ny kula. Ar sa sjukt trott pa alla klader jag har. Tank er hur trott man blir pa allt man har i garderoben hemma, tank sedan pa hur det skulle bli om du bara hade ungefar 7 linnen, tva par byxor, en kjol och tva par skor att valja pa. Jag spyr pa det. Men det ar ju sant man far ta nar man bestammer sig for att leva i en ryggsack i ett ar.

och pa tal om Sydney, det basta av allt ar att vi nog kommer att bo pa wake up nar vi ar dar. Mitt i smeten igen. Dar kan man snacka flashpacker hostel. Ska bara ringa till dom nu och se sa att dom har nan plats for oss! och Side bar, Paddys market, en riktigt mataffar, donkan, subways, STARBUCKS, IMAX och allt annat roligt som vantar oss. Holl pa att glomma BONDI & COOGEE och dfo(outlet). Lovely.

Nu ska jag spendera resten av tiden pa jobbet med att snoka pa facebook och make up my mind about going to Anthonys eller ej. Vettetusan om jag orkar parta ikvall. Ar fortfarande schleten fran i lordags.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback