Varen ar har

Satt just och tittade lite pa vader prognosen och det ska vara stralande sol hela helgen och veckan som kommer. Antligen var! Fast blir nog itne sa mycket sitta ute for tillfallet., mar inte mycket battre idag an igar. puh. Ingen som kunde eller ville ta mitt skift nu heller, sa det ar bara att harda ut. An sa lange sa har det varit ratt lugnt och det uppskattas. Mest bara nan kines som har ringt ett par ganger och fragat samma saker vajre gang, och aven fatt samma svar. Dumma kineser.

Skulle nog inte ha klivit upp om jag inte hade behovt idag. Satflask va den har forkylningen knockar mig. om och om igen.

30 minuter senare...

Blev nerringd till baren sa jag fick agera bartender i en halvtimme medan Ian var ivag och skjutsade gaster och lite annat. Valdigt skoj, synd bara att det inte kom nagra gaster sa jag fick prova mina icke existerande barskills. =P Eller det var en gast, men hon ville bara ha vatten och klaga pa Thredbo lite. Nicka och le, det kan jag! =P

Funderar starkt pa att ga ner och bestalla mig en sallad till lunch, kan ju hjalpa med lite energi kanske. Och den har salladen ar sa ackligt god alltsa. Slar kompis med hastlangder. Sen kostar den narmare 150kr ocksa =P Det ar en massa ruccola, avokado, haloumi och ett pocherat agg. och sen en massa andra saker. Grym!

Nu ar det bara 2h och 10 min kvar tills jag far ga och sova!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmmmh, det lät ju jävulskt gott du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback