dominerad?

när jag inte ens får kolla på vad jag vill på tv när hon går in i duschen, då börjar jag bli skapligt trött. Hon säger åt mig vad jag ska göra och när, och hon klagar på att jga är trött hela tiden. Ursäkta mig att jag inte sover bra på nätterna och därmed är en aning trött på dagarna. och sen att jag inte vill göra saker hela tiden gör henne en aning frustrerad. Men det är ju liten den jag är. jag har egna åsikter och jag gör vad jag vill, när jag vill, som den människa jag är...

jag fick bara lov att beklag mig lite här. jag gilalr henne, även fast hon är väldigt dominernade.

har haft en otroligt trevlig kväll men calen och danska emilie. imorgon bär det av mot airlie beach lagoon =)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback