Krasslig igen

Jag som aldrig varit sjuk är nu sjuk för andra gången på typ två månader. Var har mitt immunförsvar tagit vägen? eller är det kasnke Alicia och hennes små dagisbaciller som ställer till det kanske?
Förra gången var det en släng av flunsan men nu är det iaf bara halsont och förkylning. Men med mitt jobb så är det ju rätt drygt att vara snorig. Sitta och slemma och hosa i telefon med gäster är ingen höjdare. Sen att jag låter som en sönderrökt kärring gör ju inte saken bättre. =P
Men ja nu sitter jag här hemma och snorar och snörvlar men försöker ändå hålla humöret uppe, så har pyjamas och mina nyinköpta sommarskor på mig för att känna mig vacker. oootroligt sexigt.

Dags att dö i soffan framför desperate och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback