Ny vecka, nya tag?

Hade en otroligt rolig helg. Det hända inte så mycket egentligen förutom en liten reunion med en massa folk hemma hos mig. Blev inte så trångt som jag hade trott, men några av oss fick ju sitta på golvet få soffan inte räckte till.

Har fortfarande inte släppt förra veckans nederlag. Jag är bitter som fan, speciellt när personen inte ens försöker vara lite försiktig men allt det nya. Gosh, kan väl iaf visa lite respekt eller? Jag behöver nåt vettigt att fundera på så jag kan släppa idiöts!

Fredagen på jobbet bjöd på en väldigt spännande dag då vi inte hade nåt internet fören halv 3 på eftermiddagen, alltså kunde vi inte gör ett jävla skit. Otroligt spännande. Jag och Björn hade schlagerdisco och han var lite ledsen för att han glömt sina klackar och boan hemma så han inte kunde visa upp sina dancemoves, det beskriver nog ganska bra hur ubergay han är ;) men han är söt för det.

Har iaf varit världens längsta dag idag, dels gör att ja tänkt mycket på idioten och dels för att jag är så less på alla snåla kärringar som jag pratar med hela dagarna. Hoppas så oändligt mycket på att det ska bli nåt av det andra jobbet, annars vet jag inte vd jag ska ta mig till riktigt...

Dags att ta ut pastagratängen ur ugnen och sen dra sig mot sängen tror jag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men gulle Teles då, vad är det som gör dig så upprörd? Och vad är det för annat jobb du har på gång? :) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback