Sol i sinne

Är det inte en underbar dag?! Bara av att se solen utanför fönstret gör mig lycklig. Vilket jag verkligen behöver just nu, pga de tråkiga nyheterna igår. Det hjälpte som fan att chillaxa med krullan igår och bara vara bitter ett tag med världens bästa. Och jag tyckte det var okej, det som hänt. Men jag känner mig så fruktansvärt lurad. Men livet går vidare, släpp det kvinna! Nu är jag på tåget igen. Mor och far kommer och hämtar mig Och den ska vi till Jonas och Helena en sväng i nya huset. Hinna kramas med lillskruttan en sväng innan det är dags gör henne att sova. Och med tanke på Vinintaget igår så ska även jag försöka komma isän tidigt. Anar att det inte kommer att bli så utan att jag kommer fastna framför scrubs men men. Träffade även lilla Elin idag på lunchen, inte dÅligt alls! Är smått avis på att de skulle till grönan dock, men jag får ta det en annan gång. Ska väl dit i början på juni när Bryan Adams ska dit iaf. :) Gaaaah, satans svin! Så måste bara få ventilera lite! :P Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback