Vardag

Vad fort man kommer in i vardag. Lika skrämmande varje gång!

Idag kändes det verkligen på jobbet att nu har jag gjort det här ett tag. Inte för att det är tråkigt, men nu finns det inte så mycket mer nytt att lära sig liksom.

Har haft en sjukt skön ledighet söndag-måndag och det var rätt oskönt att gå upp imorrse. Det kan ha påverkar mitt ointresse på jobbet. :P fast provade en app inatt/imorrse som verkar vara askalas! Sleep cycle heter den, och läser av hur man sover och väcker en när man sover som minst, jag var så pass pigg att jag inte ens sov på tåget. Det är en rätt stor grej! :) hoppas den funkar lika bra varje dag! :)

Har fikat med Elin idag också. Sjukt kul! Nu när vi bor så nära så måste vi ju passa på att ses mer! :) så en långsittare på espressohouse var perfekt! :)

Nu är jag snart i Bålsta och ska hem och färga håret, tjiiho, det kommer bli ännu snyggare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback