Hets

Satt i godan ro hos mor och åt lunch innan jag skulle åka till jobbet, när det började kännas som att jag hade glömt nåt. Visst är sånt jobbigt?!?! Jag kom tackochlov på va det var innan det var försent. Receptionsmöte klockan 14 idag. Börjar egentligen 15 så hade ungefär 5 minuter på mig att åka från mor. Jag hann! Sen var det ju ren tur att jag ringde Calle och frågade om han visste var vi skulle vara, det visste han inte och även han hade glömt mötet. Djungeltrumman går liksom.

Har varit risig sen i helgen så har inte varit på jobbet sen i söndags, känner mig nästan lite nervös :P sen blir det ledig helg vilket uppskattas! :) för oavsett hur kul det är på jobbet så är det alltid skönare att vara ledig ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback